Acest site este arhivat. Toate funcționalitățile interactive sunt dezactivate.

Incompetența administrativă ne costă mai mult decât credem

Foto: Mihnea Iuga
Foto: Mihnea Iuga

În timp ce mediul privat înregistrează progrese în încercarea de a depăși criza economică, chiar și cu un climat fiscal local neprielnic investițiilor, în zona administrației publice incompetența și prostul management al banilor ies la suprafață.

Mișcarea Arădeană salută inițiativa privată prin care modelul de tramvai ”Imperio” va fi primul tramvai produs și livrat publicului român de către o companie arădeană, Astra Vagoane Călători Arad. Acest lucru reprezintă o mândrie pentru Arad și un simbol de continuitate a tradiției industriale arădene, odată printre primele din țară. Această realizare este și mai lăudabilă, cu cât fiscalitatea mare susținută de administrația Falcă-PDL descurajează investițiile și chiar a împiedicat venirea unor nume mari din zona investitorilor în ultimii ani în Arad.

Administrația publică locală - repetentă la management

În timp ce în zona privată operează profesioniști (iar acest lucru se vede), nu același lucru se poate spune despre zona publică. Administrația locală actuală este caracterizată de incompetență și lucrări prost făcute. Din creditul de 13 milioane de euro contractat de la BERD în 2009, banii se duc și astăzi pe apa sâmbetei. Proiectele de infrastructură sunt greșit implementate și mai important, nu eficientizează de fel transportul urban (scopul inițial al lucrărilor). Semaforizarea excesivă, alături de amplasamentul stațiilor de tramvai încurcă mai mult transportul public, care ar trebui să funcționeze în beneficiul arădenilor.

Modernizarea neînțeleasă de administrația Falcă-PDL

Acum când se dorește implementarea modelului de tramvai modern în sistemul de transport public, descoperim că administrația Falcă-PDL a cheltuit iresponsabil din banii locuitorilor Aradului. Deoarece stațiile de tramvai și-așa înguste, nu respectă standardele pentru tramvaiele moderne: și trebuie îngustate mai mult (!) , demers la care se lucrează începând cu nopțile acestui weekend. Faptul că pentru construcția acelor stații s-au alocat sume mari de bani care acum sunt aruncate la gunoi, sunt dovada unui prost management și o lipsă de viziune din partea actualei administrații Falcă-PDL. Atragem atenția pe această cale reprezentanților administrației locale că Mișcarea Arădeană va oferi în lunile ce urmează opiniei publice arădene, rapoarte de activitate despre folosirea banilor cetățenilor de către Municipalitate.

Credits: <a href=www.vestic.ro" title="" width="80" height="80" />
Credits: <a href=www.vestic.ro" title="" width="80" height="80" />
Credits: <a href=www.vestic.ro" title="" width="80" height="80" />
Video: 

Comentarii

Intradevar o tampenie ... da' ma intreb totusi de ce se taie? Vin tramvaie mai late? Si acum cine a facut proiectul pt. statiile de tramvai ar trebui sa plateasca toate problemele cauzate. Legat de semaforizare s-a promis ca va fi verde pe linie de la un capat la celalat in Arad ... din pacare trebuie sa mergi cu 40 in unele locuri si cu 60 in altele ca sa prinzi cat de cat verde ... da' nu merge pe linie sub nici o forma ...

Tramvaiele moderne sunt mai late, da.

Ar fi bine daca ar plati din buzunarul propriu cel care si-a pus semnatura pe acte si s-a laudat cu aceste "modernizari" (contractate tot pe banii aradenilor, de altfel).

Cat de bine functioneaza transportul public in Arad...cred ca unele comentarii sunt de prisos. Discursul cu care se lauda autoritatile publice vizavi de tramvaie si autobuze sunt facute pentru urechile celor care NU circula cu acestea.